|
|
| |
Ratman B18C (0657)
- Medlem |
| |
Alder: 33
Sted: Højbjerg Civic 1.8 Vti 5dørs |
|
 |
|
| Hmm.. trode jeg havde skrevet.. men forventer self at i kommer..
der er er muffins og chokomuss... :)
/Rat
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Tonny Jørgensen (0064)
- Medlem |
| |
Alder: 71
Sted: Hjørring
Integra Type R 2dørs
|
|
 |
|
|
Er der også nye siddepladser ???
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Thomas1980 (1926)
- Medlem |
| |
Alder: 30
Civic 1.6 ESi 4dørs
|
|
 |
|
|
Jeg er ked af det, men jeg må desværre undvære Højbjergs bedste selskab og servering, da min mor har valgt at tage konkurrencen op i denne weekend hernede på Als :0)
Men F1 skal jeg da se, auf RTL mit deutsche kommentatoren und Vettel und Schumi hysterei über allen grenzen! :-)
Måske I kan lokkes på chatten under løbet?
PS, var hele 1 sekund efter poletiden denne gang! Nøj, de må have haft fart på i kvalen!
Og med Vettel forrest og Kubica på 7. plads er Mikkel nu langt foran i F1 manager, hulk hulk!
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Ratman B18C (0657)
- Medlem |
| |
Sted: Højbjerg
Civic 1.8 Vti 5dørs
|
|
 |
|
|
hehe :-)
/Rat
|
|
| |
|
|
| |
Alder: 32
Civic 1.8i Sport/Executive 5dørs
|
|
 |
|
|
Tak for snakken.
PS.: Ferrari fik en bøde på 80.000 euro for deres lille overtrædelse. Billigt sluppet.
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Ratman B18C (0657)
- Medlem |
| |
Civic 1.8 Vti 5dørs
|
|
 |
|
|
Det er for billigt.. de bøder får de andre teams jo ikke at mærke...
/Rat
|
|
| |
|
|
|
|
| |
martin.ring (2108)
- Medlem |
| |
Alder: 29
Civic Type-R 3dørs
|
|
 |
|
Næ, men det er jo ikke nemt at straffe, syntes hellere de skulle gøre det lovligt at have en 1. og 2. køre, i stedet for at de forskellige teams skal gøre det via koder og aftaler inden..
|
|
| |
|
|
| |
|
|
 |
|
|
#7 Reglen er der, hvad enten den er tåbelig eller ej, og så skal den også administreres. Jeg er sikker på at hvis McLaren havde lavet samme trick havde det kostet point (fordi de er foran i mesterskabet).
Ferrari har købt 3 point til Alonso for 600.000kr - det er historisk billigt. Jeg tror vi kan forvente alle de andre teams gør det fremover, hvis de har lyst/behov. Man har jo reelt degraderet reglen til et niveau som ingen har respekt for.
Jeg synes Alonso skulle have haft 25 sek. tidsstraf svarende til en stop&go = 5-6 plads. Det har tidligere været brugt.
|
|
| |
|
|
|
|
| |
martin.ring (2108)
- Medlem |
| |
Alder: 29
Civic Type-R 3dørs
|
|
 |
|
|
måske, men du kan jo raelt ikke straffe alonso, da det jo ikke er ham der gør noget forkert :-)
men det er dumt at massa gør det så åbentlyst..
så hellere fjerne reglen, når man ikke kan kontrolere den afligevel ..
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Ratman B18C (0657)
- Medlem |
| |
Civic 1.8 Vti 5dørs
|
|
 |
|
|
det er teamet der skulle straffes = Masa & Alfonso = 25 sek ;)
eller også så skulle Masa bare have kørt hurtigerer....
/Rat
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Gonardo D14A4 (1376)
- Medlem |
| |
Alder: 38
Sted: Århus V
Civic 1.4 iS 4dørs
|
|
 |
|
Ja, teamet tænker ikke med hovedet på toppen men bruger jo nok det i bunden ;-)
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Flyin Device (1666)
- Medlem |
| |
Alder: 23
Sted: Randers
Civic 1.6 Vti 4dørs
|
|
 |
|
|
Alonso: I tried to stay close all the time to my team mate and when he had some difficulties, I got past: I am sure that Felipe was thinking above all of the good of the team and that it was pointless to take risks when we had Vettel catching us up. There is no point in doing the sums for the championship now.
hehe, det var ogsaa en maade at sige tingene paa.. men jeg kan sgu godt forstaa man goer det, var jeg Alonso havde jeg gjort det samme, var jeg Masse ville jeg vaere noedt til at goere det samme, var jeg teamchef havde jeg givet samme ordre..
om 10 aar naar statestikkerne bliver gjort op, er det glemt.. (naesten)
|
|
| |
|
|
| |
|
|
 |
|
|
Lad os se hvad der sker. Dommen skal mangler stadig at blive behandlet af World Motor Sport Council, så det sidste ord er ikke sagt i den sag.
Jeg mener ikke man kan bibeholde reglementet, med den afgørelse. McLaren skulle jo også have ladet Button kører forbi så? Det bliver en klam sport, hvis team-orders accepteres.
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Flyin Device (1666)
- Medlem |
| |
Alder: 23
Sted: Randers
Civic 1.6 Vti 4dørs
|
|
 |
|
|
jeg synes ikk det er i orden, men jeg kan godt forstaa det sker..
(nederst paa siden der bliver de godt nok pint af journalisterne)
link
Q: (Livio Oricchio - O Estado de Sao Paulo) Felipe, Rubens damaged his image a lot in Brazil when he did what you did today. Until now you had the support of the country; aren't you worried that now after you did what Rubens did you have deeply damaged your image in Brazil? FM: For sure not, for sure not. I'm very professional and I've showed in my career how professional I am. You are professional as well, you work for a company. I believe you are doing what you have to do, so I'm professional and today I showed how professional I am. That's it.
|
|
| |
|
|
| |
Du har ikke rettigheder til at skrive i denne tråd
|
|
| |
|
|