| |
Alder: 28
Sted: Malmø, Sverige |
|
 |
|
| Jeg har lavet en "lille" artikel om polering.
TRYK
Men jeg har altså ikke 10 års erfaring i at polere, så jeg ved ikke alt. Så jeg kunne godt tænke mig at høre lidt konstruktiv kritik fra jer, så den kan ændres og gøres bedre.
Lad mig høre hvad I har at sige. Bare fyr løs. Jeg kan tage det! :-P
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Munck (1035)
- Bestyrelse |
| |
Alder: 29
Civic 1.6 ESi 4dørs
|
|
 |
|
|
Jeg sys det er en rigtig møg artikel, for nu blir jeg nød til at skal ud og investere i en masse gejler ting... ;-)
Fedt med en artikel om noget som vi (næsten) alle burde gøre lidt mere i, da vi jo alle herinde er glade for vores biler, og nu er der vist ikke den store tvivl om hvad der skal til...
super arbejde :-)
|
|
| |
|
|
| |
Alder: 27
Sted: Tårs
Civic 1.6 Vti 3dørs
|
|
 |
|
|
Det er rigtig godt, gennemgangen af hele processen er rigtigt god, og jeg har da personligt fundet et par ting der ihvertfald skal ændres næste gang civic´en skal have en tur...thumbs up herfra.
|
|
| |
|
|
| |
Alder: 32
|
|
 |
|
|
Lige en artikkel jeg har manglet. Tusind tak.
Står og skal polere mine forældres biler i weekenden, så kunne ikke komme på et bedre tidspunkt.
/Kenneth
|
|
| |
|
|
| |
Alder: 39
|
|
 |
|
|
Super artikel !!
Dejligt at se du har brugt nogen tid på at skrive den, MEN syntes nu alligevel du bør tænke over dit sprog, når det nu er en artikel du har skrevet, og der er rigtig mange der læsere den, medlemmer som webbrugere. Jeg skriver ikke dette fordi jeg er sart på nogen måde, men for satan du bander. :-p (Syntes du bør gå den igennem og få rettet det. Så vil den også tage sig meget bedre ud.)
Jeg kan ud over det, også nævne at jeg har taget kontakt til www.tego.dk, hvor du har købt nogle af dine produkter, og han vil meget gerne være med til at give klubbens medlemmer en god rabat. Men der er ikke aftalt nogen endelig aftale endnu.
|
|
| |
|
|
| |
Alder: n/a
Civic 2.0i Type R 3dørs
|
|
 |
|
|
Det er klasse det dér! - Altid dejligt når folk deler ud af deres erfaringer... Super du gider bruge tid på det...
DU skal have tak herfra...
|
|
| |
|
|
| |
Sted: Horsens
|
|
 |
|
wow nice arbejde, rigtigt godt ..... det har da taget lidt tid, hva...
|
|
| |
|
|
| |
Sted: Malmø, Sverige
|
|
 |
|
|
Tak for de fine ord alle sammen. Ja det tog sgu nogle timer at lave alligevel. Det må jeg indrømme. Startede kl. 8 om morgenen og var færdig kl. 18.
Men kom endelig med noget som skal ændres. Ellers hvis der er nogen som har nogle gode tips, ideer eller guldkorn.
Michael E :
Hehe... Ups! Ja jeg må nok lige se at få slettet de bandeord igen. Det er jo rigtig nok at der er nogle som godt kan blive stødt over det. Men man tænker jo ikke så meget over det når man selv snakker på den måde :-P
Det er god stil det der med du har taget kontakt til Tego og der bliver rabat til medlemmer. Fedt nok!
|
|
| |
|
|
| |
Sted: Malmø, Sverige
|
|
 |
|
|
Så er der rettet bandeord og andre småting. :-P
Men bare sig til hvis der er nogen som føler der er noget jeg har fået helt galt i halsen. Gerne mht. polermaskinen.
Det kunne være sjovt at høre en kommentar fra en prof. Der er jo mange ting som spiller ind når man bruger polermaskine.
|
|
| |
|
|
| |
Alder: 24
|
|
 |
|
hmm.. Kunne godt lide det sprog det var skrevet i.. man fattede hvad der stod.. selv for en idiot som mig..
|
|
| |
|
|
| |
Alder: 38
Sted: Viborg
Prelude 2.0I-16 2dørs
|
|
 |
|
|
rigtig god artikkel..
jeg vil supplere med mine egne erfaringer.
jeg var udsat for at et tågenhorn glemte at trække sin håndbremse, hvilket resulterede i at hans bil rullede ind i min dør for fulde gardiner. det kostede hans forsikringsselskab en opretning og omgang maling og lak til min dør.
det blev altsammen lavet meget fint, men originallakken var jo blevet 10 år gammel, så der var tydelig forskel på den nylakerede dør og resten af bilen. så hvad gør man så?
jo.... bilen ind i garagen, frem med polérmaskinen og så i gang. jeg gav hele bilen (også den nylakerede dør) 3 omgange lakrens, før jeg var helt tilfreds, og derefter 2 omgange lakforsegler. jeg er ikke helt sikker, men jeg mener bare det var alm. Alaska produkter købt i bilka jeg brugte... (måske det var grunden til at jeg måtte over den i flere omgange).
resultatet var i hvert fald at det var fuldstændig umuligt at se forskel på den nylakerede dør og resten af bilens lak. bilen fremstod derefter, som var den rullet af samlebåndet dagen før. det tog mig så godt nok også 2 aftener i garagen, men det var helt bestemt umagen værd......
så bare kom igang gutter :-)
|
|
| |
|
|
| |
|
|
 |
|
|
Shit.....
Hvis min bil skal have sådan en tur, tror jeg hurtigere jeg kan tjene pengene og betale mig fra det, end selv skulle bruge en lørdag på det :)!
Men det er en super artikel med en masse godt tips.
|
|
| |
|
|
| |
Alder: 34
Civic 1.6 Vti 4dørs
|
|
 |
|
hehe det er flere måneder siden jeg har vasket bil sidst, så polering ligger vist langt ude i fremtiden :-) men nu regner det jo også idag heldigvis :-)
|
|
| |
|
|
| |
|
|
 |
|
^^ Haha :)... det sagde jeg også til mig selv her den anden dag :D
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Sebastian (2145)
- Medlem |
| |
Alder: 26
Prelude 2.2 VTi 2dørs
|
|
 |
|
Man skal bare huske at være meget forsigtig ved brug af maskinepolering på plastikdele (dvs. kofangere og spejle mm.) helst ikke holde den mere end et par sek. samme sted da friktionen generere meget varme, og plastik kan slet ikke klarer den samme varme som metal, derved kan man komme til at "brænde igennem".
|
|
| |
|
|
| |
Integra Type R 2dørs
|
|
 |
|
har i et forslag til hvordan man fjerner lakrens eller polermiddel i de små stenslag der er i lakken? Det ser jo lidt dumt ud med små hvide pletter over det hele...
|
|
| |
|
|
|
|
| |
Michael A (1815)
- Medlem |
| |
Alder: 21